Szkoła podstawowa nr 8

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Artykuły

Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców, uczniów, nauczycieli oraz mieszkańców Jaworzna , a w szczególności mieszkańców dzielnicy Dąbrowa Narodowa, na Piknik Rodzinny organizowany przez naszą szkołę. Piknik odbędzie się 15 października 2022 roku w godzinach od 10:00 do 14:00, na terenie Szkoły Podstawowej nr 8. Zaplanowaliśmy  wiele atrakcji.

3 października 2022

Sportowa ósemka wraca po pandemicznym uśpieniu ruchowym. Pomysłem na odreagowanie napięć emocjonalnych, poprawy samopoczucia, aktywny wypoczynek a przede wszystkim poprawę sprawności fizycznej jest świetlica na sportowo. Efekty widać od pierwszych chwil. Wystarczy spojrzeć na te roześmiane twarze.

ze sportowym pozdrowieniem
Kowalski Mariusz

3 października 2022

28 września uczniowie klasy 3b obchodzili Dzień Jabłka. Podczas zajęć poznali historię jabłek, ich odmiany, wartości odżywcze, a także inne tajemnice, które jabłka w sobie skrywają.

Uczniowie wykonali także wspaniałe notatki graficzne, w których zawarli najważniejsze informacje dotyczące tych pysznych owoców.
Na koniec odbyła się degustacja jabłek.
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Katarzyna Lisecka

„Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli”

Albert Schweitzer

Zaczynamy odliczanie do Pikniku Rodzinnego zaplanowanego na 15 października 2022 roku. Przed nami moc atrakcji oraz wspaniałej rodzinnej zabawy. Uchylając rąbka tajemnicy prezentujemy Państwu cześć prezentów naszej loterii fantowej. Pamiętajmy, że każdy los wygrywa i przybliża nas do celu, którym jest zakup szafek uczniowskich dla uczniów naszej szkoły.

ze sportowym pozdrowieniem
Kowalski Mariusz

30 września 2022

We wrześniu w klasie 1a oprócz zajęć dydaktycznych i integracyjnych miało miejsce kilka innych ciekawych wydarzeń. Uczniowie wzięli udział w żywej lekcji przyrody, świętowali Dzień Kropki, Dzień Jabłka, Dzień Głośnego Czytania. Dziewczynki nie zapomniały o swoich kolegach i z okazji Dnia Chłopaka wręczyły im upominki.

K. Gorczowska, D. Habowska

Jak co roku, klasa 3b świętowała Dzień Kropki. Uczniowie mieli okazję zaprezentować swoją pomysłowość podczas zajęć. Okazało się, że w naszej klasie jest mnóstwo talentów! Uczniowie na zajęciach plastycznych wylepili piękne sówki; podczas zajęć wychowania fizycznego wykonywali ćwiczenia, które podpowiadała Pani Kropka; a na zajęciach komputerowych zamienili kropki
w kreatywne obrazki.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

27 września 2022
Katarzyna Lisecka

Uczniowie z klasy 1b świętowali Dzień Kropki. Na początek poznaliśmy historię małej dziewczynki o imieniu Vasthi, która dzięki małej kropce uwierzyła w swoje możliwości. Dzieci chętnie opowiadały o swoich talentach plastycznych, muzycznych, sportowych,a nawet kulinarnych. Wszyscy pięknie prezentowali się w kropeczkowych strojach,a na zakończenie dnia zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia.

Dorota Uznanska-Gaj

26 września 2022

24 września 2022 r. uczniowie naszej szkoły brali udział w I rajdzie górskim edycji 2022/2023 Szkolnej Ligi Turystyki Górskiej w Beskid Żywiecki. Organizatorem rajdu był PTTK o/Jaworzno. Celem było zdobycie szczytu Krawców Wierch 1071 m n. p. m. (chociaż GPS w telefonach informował nas, że jesteśmy na 1080 m n. p. m.).
Trasa piesza rajdu rozpoczęła się w Złatnej, skąd niebieskim szlakiem ruszyliśmy na Krawców Wierch, było ciężko, błotniście, ale daliśmy radę. W Bacówce na Krawcowym Wierchu mieliśmy odpoczynek i skorzystaliśmy z pysznej gorącej czekolady. Zejście przez Kubiesówkę do Glinki upłynęło już bez sapania w radosnej atmosferze. Pogoda nam dopisała z czego się cieszyliśmy, pamiętając cały mijający tydzień deszczów. Dodatkową atrakcją było przejście granicy państwa, gdyż część naszego szlaku biegła wzdłuż granicy ze Słowacją.